wtorek, 6 marca 2018

Dziś, jutro, zawsze

Dzień dobry!

Nie  ukrywam, że kolekcja papierów od ScrapAndMe - Romantic Garden
zaprojektowana przez Agę Baraniak, przypadła mi bardzo do gustu.
Bardzo delikatna, pastelowa i romantyczna kolekcja z elementami do samodzielnego wycinania, to to co lubię najbardziej. Bardzo sympatycznie pracuje się z nimi :)
I tak oto powstała karteczka na ślub.


Wykorzystałam tu idealnie pasującą na tę okazję, tekturkę od Crafty Moly - White Wedding 8, którą kupicie w sklepie Białych Kruczków. 
Oprócz tekturki, z użyciem folderu do embossingu, których wybór znajdziecie TUTAJ, wykonałam tło na białym papierze wizytówkowym, które wkomponowałam w całość mojego projektu.


Dodałam kilka perełek, pobieliłam gessem i kartka gotowa!




Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę miłego popołudnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz