sobota, 14 października 2017

Słodkie podziękowania - DIY

Hej! 

W Dniu Edukacji Narodowej najlepsze życzenia dla wszystkich pracujących w oświacie. 
Nie tylko dla nauczycieli i pedagogów, ale  również dla tych, 
bez których te placówki nie mogłyby funkcjonować.


Z tej to właśnie okazji razem  z córką stworzyłyśmy upominki dla Pań z jej przedszkola. 
A ponieważ jestem zwolennikiem angażowania dzieci do wszelkiego tupu tworzenia 
prezenty zmajstrowałyśmy same od początku do końca.


Latorośl upiekła ciastka w różnym kształcie i kolorze.
Ja natomiast zadbałam o ich eleganckie zapakowanie. 
I takim szybkim kursikiem na opakowania dziś się z wami podzielę. 

Zatem do dzieła!

Potrzebujemy:


- ciastka zapakowane w celofanowy woreczek
- guziki
- nożyczki
- klej
- zszywacz
- sznurek
- wstążkę satynową
- wstążkę rypsową
- stempel
- tusz
- splash
- tagi z napisem 
- papier


Papier docinamy na potrzebną szerokość, w moim przypadku jest to prostokąt o wym.  12cm x 15,5cm,  gdyż  użyłam woreczków o szer 15,5cm i odcięłam od nich zbyteczną górę z taśmą.


Zaginamy go na pół tak aby idealnie pasował na szerokość woreczka.



Woreczek delikatnie zaginamy i wkładamy go do wnętrza naszego prostokąta. Następnie zszywamy w trzech miejscach tak, aby woreczek nie miał prawa wypaść.


Na przedzie odbijamy stemplem kawałeczek wzoru.


Ze wstążek oraz sznurka przygotowujemy kokardy, z tasiemki rypsowej odcinamy kawałek napisu a przez guzik przewlekamy minimalną długość sznurka.


Wszystkie elementy przyklejamy na środku w następującej kolejności: sznurek, tag, kokardka, wstążka rypsowa, guzik.


Wykańczamy kropkami splash`a oraz drobnymi ozdobnymi tekturkami

Takie paczuszki będą doskonałym upominkiem na każda okazję.

Polecam!

Użyłam:

  

  


1 komentarz:

  1. Hand made to rodzaj podziękowania, który zawsze zostanie doceniony przez gości. ; )

    OdpowiedzUsuń