czwartek, 6 kwietnia 2017

Komunijne - Kartki Pamiątki

Witam Was bardzo serdecznie!
U mnie w pracowni nic innego tylko kartki i zaproszenia na Pierwszą Komunię Świętą.
I dlatego właśnie mam dla Was taką inspirację.

Białe Kruczki w swojej ofercie posiadają,
 bardzo fajne i proste w użyciu Elementy 3D o tematyce komunijnej.
Chciałam pokazać Wam dziś jeden z nich.
Komunia Święta - Arkusz A4, który zawiera trzy wzory, chłopca, dzięwczynkę i krzyż z kwiatami.
Można z tego jednago arkusz zrobić aż 3 kartki, a koszuje on grosze.

Elementy są już odpowiednio nacięte i ponumerowane w kolejności, jak należy je przyklejać.
Prosto i szybko zrobicie piekne kartki.

Ja do moich kartek użyłam jeszcze, wznowionej i dawno oczekiwanej kolekcji papierów od 

Tak się prezentują moje kartki.









Życzę Wam miłego popołudnia.
xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz