środa, 31 stycznia 2018

Craftolina gościnnie w Kruczkach!

Witam Was serdecznie
Mam dziś zaszczyt wystąpić gościnnie na blogu Białych Kruczków. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu. Białe Kruczki to jeden z moich ulubionych sklepów i nie tylko ze względu na szeroki asortyment produktów ale również na przemiłą obsługę, a przede wszystkim za błyskawiczną realizację zamówień. To dzięki Białym Kruczkom dziś mogę Wam pokazać pracę zrobioną z cudownej kolekcji "Birdsong" Mintay Papers. Niektórzy z Was wiedzą, że nie mieszkam w Polsce i wszystkie nowości trafiają do mnie z bardzo dużym opóźnieniem albo czasami wcale. Tym razem było inaczej i cztery najnowsze kolekcje papierów znanych producentów dotarły do mnie po kilku dniach od premiery.
Chciałabym zaprosić Was do obejrzenia mojego mini albumu w całości zrobionego z papierów "Birdsong". Ozdobiłam go moimi różami z foamiranu i tekturkami Scrapińca. Na zdjęciach moje własne pociechy a album trafił do rąk dziadków z okazji ich niedawnego święta.
Miłego oglądania i mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam i do usłyszenia
Karolina/Craftolina 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz